fredag 7 november 2008

Grattis till oss!

Idag är ingen vanlig dag, nej för idag är det Bejbes och min 5 års dag :)
För fem år sen idag satt vi på jobbet och förberedde för en stor caribien fest för alla som lyckats sälja sig till en härlig caribienkryssning. Jag och tony var inte en av dem. Men vi fick vara med på festen ändå, som många andra icke-caribien vinnare.
Festen var helt underbart kul, med supergod mat och världens bästa sällskap. Vi lekte många lekar varav en var sanning eller konsekvens. Har många roliga minnen från det, speciellt ett, när Erik (min bästis) sprang naken rakt in i chefens förvånade famn och när Diana drog upp tröjan och bh:n för att visa tuttarna för hela västerås. (kontoret låg ovanför swedbank mitt i centrala västerås)
Festen fortsatte ut på jätteroliga (då i alla fall) Pluto och där försökte jag med alla medel att fånga in min lilla fisk. Det gick skitbra! kvällen slutade med efterfest hos honom med några andra jobbkompisar. Dags för hemgång och tony ville inte släppa hem mig. Jag blev kvar och är det även idag. Inte i den lägenheten såklart men i Tonys tankar och det bästa i hans hjärta.
Idag firar vi fem år tillsammans och det ska avnjutas i fullo.
Jag ska ut och festa med min svägerska ikväll....Haha!
Vilken kass fru jag är. Tar med min karls syrra istället för honom. Men han klagar inte. Han behöver kvalitetstid med sin älskade son och det är ju nästan som att vara hemma med mig. Vi är lika griniga och jävliga båda två :P

GRATTIS BEJBE PÅ 5:ÅRS DAGEN!

1 kommentar:

Erik sa...

Ja, det var en jäkla kväll det! :)
ha

Grattis på 5-årsdagen!!