torsdag 11 september 2008

Från och med idag får jag köra hur fan jag vill

Åååååhhhhh!!! Grattis till lilla mig idag. Varför det? jo för idag har jag haft körkort i två år och det innebär alltså med andra ord att jag inte e inne i nån prövotid längre. Coolers!

Idag har jag varit och "shoppat" hemma hos svägerskan. Fick med mig en hel del fina prylar som jag ska pryda mitt lilla gästrum med. Det blir en massa hjärtan och ljuslyktor och annat sånt härligt som man kan utsmycka rum med.
Har till och med påbörjat målningen av de underbart vackra furufärgade sängarna där inne (hatar furu *spy på*). Just nu får bara en säng bli klar för saknaden av färg är stor och så känns bara en säng viktig just nu. I alla fall för mig!

Har en hel del på G och jag känner mig sönderstressad och förstörd emellanåt men jag tror att det kommer att vara värt allt besvär i slutändan. Gästrummet är i alla fall första prioritet just nu och annat skoj får vänta.
Inte en sak dock. Ska ju lära mig att spela gitarr och detta börjar på söndag. Ska bli så otroligt roligt att få gå den kursen för att sen kunna spela visor tillsammans med min lilla familj.

Nu ska jag njuta lite av min television!

2 kommentarer:

rocknroll sa...

men lilla vän, trafikregelerna är fortfarande de samma efter två år

Sarina sa...

äsch! Lägg av :P