lördag 20 september 2008

to much alcohol

Känslorna vallar i kroppen på mig efter en "chick-night" med tony framför tv:n med sex and the city. Meningen var att tony skulle åka till sthlm ikväll för att fira hans vän som fyller 30 år men han mådde inge vidare och ville hellre stanna hemma. Jag tackade inte nej till det med tanke på att dagen har gått i trötthetens tecken. Har nästan stått och sovit hela dagen och mått som en gammal kratta. Undrar om det beror på att svärmor kom hit igår kväll med en trea vin som hon så gladeligen delade med sig utav. Blev så full så mitt ordförråd tappades bort totalt och till råga på allt så skulle jag ha en brottningsmatch med karln oxå. Vi satte igång med att dra och slita i varandra så gott vi kunde och självklart hamnade tony överst hela tiden. Jag tog till min mun och mina fötter för att komma ur hans grepp men jag nyktrade fasen inte till. Inte ens efter nästan en hel timmes kämpandes ur hans stenhårda armar kunde jag känna av att jag inte var berusad längre. Men jag kände att jag var MÖR i hela kroppen.
Imorse när jag vaknade förstod jag varför jag hade så ont i kroppen. Den var prydd med vackra små blåmärken överallt. Även tonys arma lilla kropp hade fått samma utsmyckning som min. Fan va roligt vi hade igår, har inte lekt på det viset på länge och vi hade riktigt skoj.
nu har vi i alla fall avslutat tv tittandet och ska nog bege oss mot sängen snart.
Imorgon är det ju dags för gitarrträning igen. Måste ge gärnet och lära mina fingrar en stor läxa. Det är riktigt svårt med gitarr faktiskt. Fingarna vrids ur led. Men det är kul.
Jag har druckit öl. Vet inte vad jag skriver längre. Så jag avrundar nog här och beger mig runt till andras bloggar för att läsa av mig lite istället.

Inga kommentarer: