tisdag 29 juli 2008

Bejbe 30 år

Imorse kom vårat efterlängtade kök hem till oss och imorgon ska det monteras. Fan att det inte kunde monteras idag. Vill verkligen ha köket klart så man kan ställa sig och njuta av det och laga mat i det. Nu bor vi i en stoooor kartong i alla fall, innehållande en massa köksgrejer, såsom luckor, skåp, bänkar, vitvaror osv. Det ska bli spännande och se hur det blir när det e uppsatt.
Vi har spenderat första tiden av dygnet tillsammans med syster och saga då de sov här inatt. Syster satt barnvakt åt Filip när vi tog oss friheten att gå på lite bio. Hancock! Det va bra! Riktigt bra och will smith e lika snygg som vanligt. Fast han typ va lodis i den filmen.
Efter att vi fick i oss lite käk så tog vi oss till affären för att inhandla fiskespö och fiskekort. Sen bar vi iväg för att fiska. 500 meter från huset hittade vi ett bra ställe där vi fick upp en hel del fisk och filip var överförtjust i de små rackarna. Det är alltid lika kul att förgylla sin sons liv litegranna.
Svärmor och svärfar e i alla fall hemma igen och vi behöver inte vara kattvakt längre. Inte för att det har varit så jobbigt att vara kattvakt med tanke på att man har ju faktiskt fått låna deras kök en hel del och det har varit riktigt behövligt kan jag lova.
Dessutom! Min bejbe fyller 30 jäkla år idag och det firas inte ett dugg kan jag lova för det gjorde vi ju för 10 dagar sen med överaskningsfest och grejer, plus att vi var iväg nu i helgen med honom så han fick hoppa fallskärm. Så idag blir det lugna gatan här hemma och det känns som att det behövs i den här otroliga hettan. Men värmen är bra! JAg älskar när solen skiner på mig och får min ananrs så bleka hud att bli vackert gyllenbrun :P
Nu ska jag nog ta och vila mig lite innan fille vaknar igen och sätter fart på vardagen.
have a nice day
och GRATTIS bejbe på din dag!

1 kommentar:

Tony Blessander sa...

Tack bejbe, shit, 30, the big three oooh! Aja, det är väl insidan som räknas sägs det, så det är väl snarare 15 jag fyllar, möjligtvis 16 :)