torsdag 10 juli 2008

Umeå semester

Imorgon bär det av till Umeå tillsammans med syster. Varför just Umeå? Jag har aldrig varit uppåt i landet och vill se hur det ser ut däruppe. Nu missar ju jag självklart snön däruppe med skotrar och isbjörnar men jag får i alla fall lite norrland i mig och det tror jag att min kropp behöver. Jag måste landa lite och komma ner i varv.
Syster sanna har inte varit iväg på semester på SJU galna år. Så hon fick en liten resa av mamma så hon oxå kunde få lite ledigt på annat håll i landet.
Storasyster e livrädd för vad vi ska göra däruppe. Hon tror att vi ska på knarkparty nånstans i nån skog. Hon tycker hellre att vi ska åka till Sala...haha...
Men jag ville ta mig uppåt och se vad sverige har att erbjuda där uppe :)
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Är så stressad och nervös över den plötsliga resan :)

Inga kommentarer: