onsdag 23 juli 2008

Viiiiin

Ikväll har jag snattat vin....Min svärmor och svärfar åkte till jugoslavien idag och vi gick dit för att låna deras kök. Inne i kylen fanns det en tetra med oöppnat vin. Den tog jag och Syrran och delade på :) Det va i alla fall gott efter en god middag och efterrätt.
Vädret är det ju helleer inge fel på när solen skiner som den gör och när barnen kan bada och ha det skönt.
HAr i alla fall blivit klara med golvet i köket nu och det känns bra. Ska bara sätta upp våra underbart vackra tapeter snart och det hoppas jag att det blir SNART! Köket kommer ju på tisdag. På karlns födelsedag. Så han lär ju vara nöjd över sin speciella dag i alla fall.
Nu ska vi kika på film. Vad det blir har jag ingen aning om. Fan vilket kort inlägg detta blev, kan bero på alkoholhalten i kroppen!

Inga kommentarer: