lördag 5 juli 2008

Rich Bitch

Tiden går så fort när man har roligt. Så brukar det heta va?
Inte för att jag har den mest händelserika tiden i mitt liv just nu men dagarna bara rusar fram och jag vet inte hur fasen vi ska hinna med allting som ska göras.
Bejbe har semester just nu och vi vill göra det bästa av hans lediga dagar. Vi har aktiverat våran son med att titta på raggarbilar på det välkända Power Meet. Det som vi trodde skulle bli en helnatt med tältning och sovsäckar framför alla cooooooola "baggabia", blev endast en halvtimme tillsammans med en varsin hamburgare och en skapligt intresserad son som hellre blåste såpbubblor än roade sig med sitt intresse....."baggabia". Han tyckte helt enkelt att det var för många bilar som susade fram och runt och hit och dit. Det var bara att packa in sonen i bilen igen och bege sig till vårat lugna hem igen.
Nu är vi kattvakt till svärföräldrarna som har tagit semester för att fiska på Åland. Och eftersom jag och tony firar 1år tillsammans som gifta på måndag så hoppas jag att vi får någonting roligt från deras lilla resa. Rökt fisk e ju alltid gott ;)
Shit! Har det verkligen gått ett helt år redan. Det är helt galet och jag kan ju kalla mig mindre stressad än vad jag var under förberedelserna och planeringen inför bröllopet heller. I år fyller ju karln 30 år och det e ju så mycket man måste fixa innan det oxå.
Men men...nu kom han ner med en film som vi ska börja titta på så snart vi har fått i oss lite härligt nicotin, funderar starkt på att sluta röka och lägga undan de pengarna som skulle gå till cigg. I slutet av året skulle nog alla vilja känna mig ;) För då e jag riiiiik :P
Pussas och kramas

Inga kommentarer: