lördag 26 juli 2008

Livrädd

Idag ska min man ta livet av sig från ett flygplan. Han fick ett tandemhopp från mig och några till i födelsedagspresent (min jävla idé) och jag fattar inte vad jag tänkte på. Nu sitter jag här och skakar och e skiträdd. Jag vill inte förlora min älskade man och pappan till min son. Tänk om jag står där och så kommer han ner i megafart och kraschlandar framför mig. GAH!!!
Planerna för framtiden bli konstiga då i alla fall. Men jag har lovat min bejbe att jag ska bo kvar i huset så gott det går i alla fall. Vill inte slita min bebis härifrån!
Men shit! Tony ska hoppa fallskärm! Vad har jag gjort?!
Mamma och syrran ska i alla fall med och hålla mig i handen så jag slipper dö av nervositet.
Men det kommer nog gå bra.....*hoppas*

2 kommentarer:

Anonym sa...

o det gick ju alldeles galant;)

Sarina sa...

ja det gjorde ju det av nån konstig anledning. Inga 2 mille till mig :P