söndag 20 juli 2008

snabb uppdatering

Nu var det längesen jag skrev någonting, varför? Ja mest för att inspirationen till skrivandet inte riktigt har funnits där.
Tänkte ändå efterlämna mig några rader med uppdatering om vad som har hänt i mitt lilla liv. Förra veckan tog jag mitt pick och pack och kilade upp till Umeå! Ja varför i helvete umeå undrar nog alla?! Det kan jag itne svara på för jag har ingen vettig anledning till varför jag åkte dit. Tog i alla fall med mig lillsyrran så jag inte skulle behöva sitta i en okänd stad alldeles ensam. Det jag inte visste då var att Douglas, en gammal skolkompis numera bor däruppe och vi tillbringade hela "semestern" med han och hans gäng. Vi hade riktigt kul och det va skönt att inte behöva va totalt lost i Umeås djungel.
Äntligen hemma så har jag i rusningsfart planerat in det aboslut sista till tonys 30-års fest och Sinnas 7-års kalas. Det va ju en del att handla hem och en hel del att ordna sådär i sista sekund.
Igår var det i alla fall kalas och fest på kvällen för tony och allt blev superlyckat och skitkul.
kika gärna på bilderna på min bilddagbok:
http://merlotte.bilddagboken.se

Nu ska jag njuta av att det är söndag och att köket snart e klart :)

Inga kommentarer: