torsdag 2 oktober 2008

Beach 2009

Snart är jag smärt och smidig. Har legat med min vibra tone i kanske en hel kvart och jag känner hur det bränner i magen. Fasen snart har jag ju bättre och snyggare mage än de flesta kändisar som har tillgång till personlig coach. Haha! Trodde jag!
Jag vet inte om detta funkar men gör det det så blir jag lycklig. Det e lite skönt att köra med den på magen om inte annat. Lite massage.

Vi tog en promenad till affären innan mitt träningspass oxå. Jag drog vagnen med min opstinata son i och min man tog hunden i koppel och bråkade med henne hela vägen dit och hem. Hon kommer aldrig förstå sig på vad man ska med koppel till. Men hon är bra att ha om man ska träna humöret och nerverna. Därför fick karln ta henne idag för mitt humör och mina nerver är ju förstörda för läääänge sen.

Imorgon flyttar lilla Sinna hem till oss. Henns rum står redo för att sova och leka i och imorgon ska vi åka till jysk och inhandla hennes garderob. Hela helgen kommer nog att gå åt till rensning, vikning och tvättning av frökens alla kläder. Det är ju inte så att hon äger typ 2 par byxor och tre tröjor. Nja, jag tror att hennes garderob är ungefär 7 av mina. Så jag har ju lite jobb framför mig.
Dessutom har hon urinvägsinfektion och trots mutor med godis och glass så vägrar den här tjejen ta sina mediciner. Syster gjorde en otippad grej igår när fröken ställde sig på tvären. Hon tog sin dotter och den oupppätna medicinen och körde in till akuten med henne. Personalen på sjukhuset skrattade åt syster men Sinna fick i alla fall i sig tabletten och det var ju det som var det viktigaste.
Så jag kommer som sagt ha en fullpackad helg. Med en trotsig medicin-ratande klädesnarkoman! Men jag älskar henne ändå! :)

Nu ska jag lägga min son! Han är trött och har varit i farten hela dagen. Förstår inte hur mycket energi det kan komma ut från en så liten kropp. Varesig det är glad eller arg energi så sprutar det bara om den. Finns inget stop. Förutom på kvällarna när han insett att det är godnatt som gäller!

Så, vi hörs sen!

Inga kommentarer: