måndag 6 oktober 2008

så seg

Äntligen hemma i mitt lugna och tysta hem igen. Syster fick hämta sin dotter själv på skolan idag då jag inte skulle hinna efter mina bestyr. Grejen e den att jag hade nog mer än gärna stannat hemma och legat i min underbart mjuka och mysiga soffa. Jag är sååå trött och jag vet inte hur jag ska klara av att leva ett sånt här liv. Tony får nog klona sig eller nånting så det finns två av den där super-multi-funktionella mannen i vårat hem. För utan honom hade allt gått åt skogen.

Givetvis var det ju ingenting som var fel på min bil och det hade jag inte trott heller. Men det e bara att betala 300 kr för att en nisse ska få känna och klämma lite på min pärla. Han kunde varken starta bilen eller lägga i handbromsen. Haha!
-"dagens teknik" (fick han ur sig)
Ja men då var det snart dags att hämta son från dagis...fan....jag som tänkte hinna med en snabb tupplur innan och dessutom stressäta något oxå.

godnatt på er

Inga kommentarer: