fredag 3 oktober 2008

Jag fick en dotter idag

7 år gammal, blond med blåa ögon. Tio fingrar och tio tår. Frisk förutom urinvägsinfektion. Så ser min nya "dotter" ut.
Hon flyttade in idag och nu ska hon bo här tills allt reder upp sig.
Har packat in hennes kläder i hennes nyinköpta garderob och det blev bra, förutom att den blev fullsmockad. Shit! Det kommer bli en hel del mer kläder tror jag och så kommer jag nog behöva rensa en del sen om jag inte gissar helt fel.
Sliten och trött är jag. Men nu ska jag snart ta och natta barnen så man får supa ifred :P

3 kommentarer:

Sanna sa...

sinna har gröna ögon med ett stänk brunt.

Sarina sa...

Haha, jadu jag såg fan det. Trodde på allvar att hon hade blåa ögon. Var har hon fått de gröna ögonen ifrån? alla har väl blåa ögon? har inte saga det?

Sanna sa...

Hon har fått sina gröna ögon från mamma o johnny men hon hade blåa ögon fram tills hon va typ fyra.
Saga har blåa ögon änn så länge iaf