onsdag 1 oktober 2008

Kvällen blir nog bra

Har precis ätit pizza tillsammans med min familj och jag kan lova att det var riktigt gott. Filip har ägnat sin eftermiddags hos grannpojken igen. Han har aktiverat sig med konstiga saker såsom slickning av möbler och badning i vattenpölar.
Kom precis ner från ett bad när dörren öppnades och en nedkyld och dyblöt son kom själv in genom dörren och jämrade fram ett "mamma". Hans strumpor var så blöta så jag kunde krama ut vatten ifrån dem. Mössan och jackan och byxorna var oxå dränkta så nu hänger hela hans mundering på tork ute i hallen.
Ikväll blir det greys anatomy och det ska bli så kul att få bänka sig framför tv:n igen. Det är det bästa med hösten, att det finns så mycket roliga tjej serier att titta på.
Jag vill ha en garderob och söker med ljus och lykta efter nån som har en till övers eller nån kyrka som vill låna ut lite bidrag.
Nu ska jag umgås igen :)

(kopierade faktiskt den här texten oxå)

Inga kommentarer: