måndag 9 juni 2008

bara sjuka



















Till och med snorren e prickig


















Mitt underbara barn är sjukt igen.
Nu har han vattkoppor och mamma tycker synd om! Han har röda vätskefyllda prickar över hela kroppen, ja ni vet väl säkert hur vattkoppor ser ut antar jag. Så nu försöker vi med alla medel att få honom att inte märka att de där prickarna kan klia. Han har inte kommit på det än men det gör han väl snart och så blir det väl ett helvete.
Inatt drömde jag en riktigt hemsk dröm. Jag kunde inte andas genom varken munnen eller näsan och det va jätteskrämmande. Jag fick typ ett astmaanfall oxå. Fick medecin och nässpray av en kompis , när jag vaknade var jag helt igentäppt i näsan och andningen e ju inte så himla skoj.
Nu e jag i alla fall hemma, sjuk, trött och hungrig och min son sover middag. Han är oxå sjuk och trött. Förmodligen hungrig oxå med tanke på att han inte drack upp sin välling.
Ska nog ta och lägga mig bredvid min prickiga lilla son och snusa i hans hår en stund!
Yeah!

Inga kommentarer: