tisdag 3 juni 2008

men kul

Har handlat kök idag....JAAAAA!!!!
Världens finaste kök. Så den första augusti får vi hem det och det kommer bli sååå nice hemma hos mig och hemma i mitt kök då.
Så nu gäller det att planera rivningen av det befintliga köket och försäljningen av de gamla vitvarorna.
Lillskiten har hamnat i nån rolig trots igen. Vet inte vad det e för fel på honom. Han bara gapar och skriker på oss hela tiden. NEJ MAMMA, NEJ PAPPA! det e d enda vi hör honom säga nuförtiden.....eller: MERA GLASS!!!! Sååååå roligt!
Jag är desperat! Alltid lika desperat. Vet inte varför. Men desperat är jag i alla fall! Vad vill jag ha då? njaa....det vet jag inte....desperat kan jag vara ändå.
Går kurs. Lär mig hur jag ska hantera mig själv. Är inne på min andra uppgift nu. Får se hur jag klarar det. Mer specifikt går jag inte in på. Men kurs går jag...
Fuck!

Inga kommentarer: