tisdag 10 juni 2008

fet

Fet och missförstådd. Så känner jag mig nu. Efter att ha missat en massa träningspass pga olika störningsmoment känner jag att min mage bara sväller mer och mer. Det hjälpte kanske inte så mycket att jag nyss vräkte i mig en kladdkaka med grädde!
Har varit på en reikihealing idag i alla fall. Mest för att lugna ner mina, numera, sönderstressade nerver. Känner jag mig nå lugnare då? nja, med tanke på att jag vällde i mig en kladdkaka så känner jag väl mest bara ångest för att jag är den jag är! Men jag lyckades inte döva min ångest med kladdkakan. Det blev bara mer outhärdligt att vara full i magen och i huvudet när jag går omkring med min ångest.

Men nu är det för många störningsmoment för att jag ska kunna skriva, filip skriker för att det kliar på hans kropp....Alla skriver till mig på msn och jag hör Gynnings skånska skråla i tv:n
Får ta mer sen!

Kram

2 kommentarer:

♥Camilla Nordin♥ sa...

Jag har ett super bra antikli medel som Hannah fick i Thailand när hon hade vattkoppor! Funkar asbra! Kom & hämta om du vill!

Sarina sa...

Ja det gör jag jättegärna för jag tycker så synd om honom. Han vaknar hela tiden! Tack :)