tisdag 17 juni 2008

Jag har bestämt mig!

Jag ville ha en paus i mitt liv igår för att jag inte kände mig tillfreds med någonting. Idag har jag en hel annan känsla i kroppen.
Fick tillbringa förmiddagen med min svägerska på staden. jag försökte göra fynd på myrorna men hittade ingenting som jag gillade förutom en megastor gammal gustaviansk soffa för bara 100 KR!!! nu var ju den alldeles för tung för mig att bära hem, visst jag tränar på gym, men jag har inte blivit så stark att jag kan bära hem en stor och tung träsoffa än. Och tony skulle väl ändå inte ha den snygga soffan hemma. Han skulle bara sucka och säga: Var ska vi ha den? Den e ful! Usch! Du får sälja den! Ge den till grannen osv. Men det hade gjort så mycket med tanke på att den bara kostade 100 kr. Helst sjukt pris.
För att kompensera mitt icke-myrorna-fynd inhandlade jag lite saker till våran otroligt gräsliga hall, däribland lite färg till väggarna. Så jag och filip har tillbringat eftermiddagen till att måla väggarna hemma (läs: kladda på kroppen och golvet)
Nu e vi klara med kladdandet i alla fall för ett tag, tony ska få ta över sen till kvällningen för hallen ska bli snygg så jag slipper få chock varenda gång jag kommer in i det knalloranga spektaklet
Jag har ju som sagt en helt annan känsla i kroppen....mitt liv känns ljusare nu och hallen kommer ju göra allting mer behagligt. Hell YEAH!!!

Inga kommentarer: