torsdag 12 juni 2008

SubstitutJävel!!!!!

Den här dagen har varit en av de värsta dagarna i hela mitt liv kan jag nog tänka mig. Allting, och då menar jag verkligen, Allting!, har gått käpprätt åt helvete idag. Här försöker man vara en otrolig mor till sin son. Han har ju varit sjuk i vattkoppor och har varit tvungen att gå hemma och dras med mig i en hel vecka och jag kan förstå att det kan bli jobbigt i längden. Men idag försökte jag hitta på roliga saker med honom för att få hans vardag med mig lite roligare.
Jag började med att försöka ta oss iväg till en lekplats och skoja av oss och det enda han gjorde var att gnälla över att han inte vågade åka rutchkana själv. "Mamma åka, mamma hit, mamma dit" det var det enda jag hörde från hans trut och inte nog med att han sa det, nej han verkligen gnällde fram skiten oxå.
Trött och hungrig tog jag ungen i vagnen och begav mig till närmaste pizzeria för att tysta min son med en stor pizzabit i truten. Hjälpte det då? Njaaa.....Han skulle ju ha Sinnas hamburgare istället, ingenting duger! *GAAAAH* Allt för att bara hamna i världens jobbigase sist. Efter att han ätit klart tar han sitt pick och pack och ska jaga pippin. Det är bara det att den där jävla fågeln flyger rakt ut i vägen och han följer efter varav en bil måste tvärnita för att inte köra på min lilla bebis. Vid det här laget så har mina nerver hamnat minst 3 meter utanför min kropp.
Vi kommer hem och jag är helt slutkört känslomässigt och kommer på ännu en rolig aktivitet, kanske mest för mig, Shopping! Det kan ju aldrig gå fel. Men min son vill inte shoppa och han vill faktiskt ha sina gamla sönderslitna skor.
Jag drar ut ungen i bilen i alla fall och tar mig till närmaste skoaffär och inhandlar där två par skor tilll min son och han är måttligt tacksam över sin mors utflykter.
oj....nu orkade jag inte skriva mer....det blev för mycket för mina nerver och mina ögon osv....det får helt enkelt bli mer en annan dag....
Och du Johan, om du läser det här så får du ta och skicka ett uppdrag till mig så jag vet hur jag ska lära mig att bemästra min hjärna det närmaste halvåret.

Kramas och pussas

Inga kommentarer: