tisdag 10 juni 2008

Saker jag vill göra

det finns många saker i mitt liv som jag inte gjort än och många av de grejerna tror jag att jag vill ha gjort innan jag dör. Just nu finns det några speciella saker som jag vill göra och det är:
  • Sova en lång och härlig sömn utan mardrömmar och toalettbesök mitt i natten.
  • Sluta snora och vara täppt i näsan (kan det inte finnas nåt nässpray som man kan operera in och fast i näsan)
  • Borsta tänderna! Känns som att jag inte har bortstat mina tänder på minst 3 veckor. (självklart har jag ju gjort det, men jag har den där härliga beläggningen på mina annars så rena och fina gaddar)
  • Vara barn- och sällskapsledig men ändå inte ensam. Går det tror ni?

Det va några av sakerna som jag skulle vilja göra just nu! För nu är jag sådär seg och trött och tråkig igen. Man får inte mycket gensvar när man är så och därför måste jag försöka vara pigg och utvilad tills imorgon.

jag har ingen aning om vad jag skriver nu så nu går jag och sussar (ska borsta tänderna först)

Inga kommentarer: