lördag 14 juni 2008

Fredagen den 13:e!

Oj oj va roligt vi har haft det jag och min svägerska! Vi festade loss för fler år framöver och jag e så nöjd över gårdagen, nästan så att jag fortfarande är i farten och vill på festandet idag igen! Det va sååååå grymt! Tack Linda för en underbar otursfredag (den 13:e alltså) ;)

Vi började kvällen hemma hos Lindaluring. Det bakades tacopaj hemma i hennes kök och jag var grymt glad över att få lite mat i magen, för jag hade bara fått i mig en halv laxbit på hela dagen och jag kände att det var dags att stopa nåt i min lilla mage. Så tacopaj och en underbar sallad bjöds det på, dagen till ära.
Eftersom förra helgen vi skullle gå ut blev ett totalt fjasko så var vi ju tvugna att göra den här dagen till det bästa som någonsin har hänt och jag gjorde allt jag kunde för att supa Linda under bordet....eller i alla fall supa henne så full så hon kunde skratta och ha kul åt allt hon såg. Och jag kan säga det, jag lyckades!! Hon blev full :P
Vi testade på att sjunga lite singstar, som är ett måste om man vill få igång partyhumöret. Linda, amataör och jag, proffs! :P Älskar singstar och linda var inte sen att hänga på den känslan. Hon ville ju knappt ta sig ut för att festa vidare bland folk utan satt hellre inne i sin lägenhet med mig och de andra tjejerna för att släppa lös på mitt rosa PS2. Men efter mycket om och men fick jag med mig svägerskan ut till en taxi och vi tog oss in på BMB som var betydligt mycket mer befolkligt än förra helgen, då var vi bara 50 pers inkl. oss! Shit vilket bakslag!
Den här kvällen bjöd oss i alla fall på mycket mer bus och skoj än vad jag har haft på vääääldigt länge. Ska bli kul att se om hennes inflyttninsgfest blir minst lika kul :)

Inga kommentarer: