lördag 28 juni 2008

glada regniga dagar

Ikväll ska jag ta och fira emmas födelsedag. Egentligen skulle jag ha åkt in till stan och hälsa på min svägerska och umgås på hennes inflyttningsfest. Men för det första så är det sååååå dåligt väder ute och jag vill gärna dricka men inte slösa pengar på taxi hem därifrån. För det går ändå på ca 500 kr att ta sig hem från stan och det känns lite överdrivet. Plus att min man är sååå paj och trött så jag vill komma hem till honom i tid så han slipper vara ensam och slutkörd hela kvällen.
Nu ligger i alla fall min bebis och sover, han har fått en ny bilstol och han är så stolt över den och han somnade skönt i den. Så snart åker den gamla bilbarnstolen ut på blocket för att gå vidare i sin karriär som säkerhet för barn i bil.
Nu måste jag slå in paket till Emma så hon kan få sina presenter från mig och Petra. Jag som proffesionell paket-inslagare fick uppgiften att packa in grejerna....
Ha det så nice allihopa!

Linda! DU är stark och underbar! och du ska inte tillåta att människor spottar på dig på det här viset! Jag tolererar inte att du hamnar i en sån här situation och han har sjunkit i mina ögon så fruktansvärt mycket! Inge mer dalt! Stå på dig och visa vilken stark kvinnomänniska du är!
älskar dig massor!

Inga kommentarer: