torsdag 12 juni 2008

kändisknull

Jag är kär! I min nya mobil. Den är så bra!
Och så är jag kär i Jason Mraz! Han är ju bara för gudomligt go när han sjunger och jag ryser nästan varje gång jag hör hans låt: I´m yours
Har speciellt fastnat för de första meningarna i texten:

"Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks, and I'm tryin to get back"

Varför jag har fastnat för just den vet jag inte men den känns kul och mysig...ikväll är jag mysig! :)

I ett förhållande så får man ju ha "frikort" på en känd person. Det här frikortet innebär ju att om man skulle träffa personen ifråga så får man ha sex med den utan att partnern ska känna några som helst dåliga känslor över det hela. Jag vet inte vem jag har frikort på idag, tror att det är Robbie Williams, Brad Pitt eller nån annan sån självklar tjejmagnet. Men jag tror fan att jag ska byta ut mitt frikort och använda det på Jäjson!
Får jag det bejbe? Klart att jag får. Jag får ha frikort på vem jag vill, eller? ;) Och nu är det Jason som står i farozonen för Sarinas galna sexlustar. Inte för att jag har speciellt många såna, men skulle man mot förmodan lyckas få en dejt med nån sån "frikorts-kändis" och dessutom lyckas få den här personen att bli minst lika intresserad av sig själv som man är av dem så tror ja nog att det skulle kunna poppa upp en och annan känsla där :P Och jag är inte en dålig fru som inte låter min man ha frikort. Självklart inte! Han har oxå nån kändisbrud tillgodo. Tror att det var Avril Lavigne eller nån liknande. Först ville han va med Angelina Jolie, men jag sa stop för de tankarna. Varför kommer jag inte ihåg men jag har fått svårt för den tjejen efter att jag läst nåt inslag om att hon inte älskar sin biologiska dotter lika mycket som hon älskar de andra adopterade barnen. Och Brad (mitt ex-frikort) var så lessen för att han inte kände familjesammanhörigheten med henne. Jaja, whatever. Avril och Jason, Sarina och Tony.


haha, jag kan bara se framför mig hur min mamma läser det här och suckar djupt. Jag vet att du älskar mig mamma oavsett om jag har sex med en kändis eller inte. Dessutom är det väl bra att jag är en glad tjej som inte deppar över lite förkylningar hela tiden. Tänk så trist det skulle vara om jag va negativ hela tiden!

Jag är i ett sånt rus just nu. Helt galet. Fick ju sova middag länge idag och det märker jag nu. Klockan är över spöktimmen igen och jag sover inte. Jag vet ju gott och väl att jag måste upp imorgon och leka av min numera understimulerade son.

Undra vad man kan hitta på för bus med honom. Nån som har några tips på vad man kan göra med en prickig och understimulerad son?
Nu ska jag nog i all fall försöka göra mig bekväm i min säng och snusa gott i min kudde bredvid min nog så envisa hund, hon vägrar inse att sängen e till för oss människor och att hon faktikst har en utomordentligt skön, men hemmabyggd liten säng bredvid mig på golvet.

baj baj

1 kommentar:

Anonym sa...

Avril är lätt mitt frikort! Sen får du hoppa mellan jäjson, brad och whoever hur mycket du vill :) haha! Du vet då alltid vad du vill, inte sant.