onsdag 4 juni 2008

klantarsel

Men snygg svärdotter jag är. Tonys mamma tog med mig in till erikslund som sällskap när hon skulle handla överkast och lite andra viktiga prylar....Jag följer glatt med och hon kopierar sin hemmanykel till mig så vi kan komma hem till dem och snoka när vi vill :P
Åt lite restaurang och köpte blommor och gick på systemet. Under en tid på ca 2 timmar så ringer det konstant i min telefon. Jag blev så chockad. Kan det inte ringa så mycket de dagarna jag inte har nåt att göra. Nej det ska ringas när jag e fullt upptagen med tantaluntan.
Jag blev så glatt överraskad över alla samtal jag fick idag så jag glömde den nykopierade nykeln i restaurangen. Vilken klant man är!
Så när karln kommer hem ska jag in dit igen och hämta min nykel och lugna svärmors nerver lite :P

2 kommentarer:

Erik sa...

Gick det bra till slut?

Sarina sa...

Ja självklart gick det bra! Det går alltid bra för mig ;)