tisdag 26 augusti 2008

Bullfitta

Imorse när jag vaknade och hade kissat ur mig mitt påsparade nattkiss så gick jag sedvanligt till spegeln och upptäckte den mest gigantiska och fruktansvärda finnen på mitt bröst. Hur i helvete fick jag en finne på mina tuttar?
Jag gjorde pincettgreppet över finnen och lyckades till hälften att klämma ut den. Äckligt!
Syster följde med mig och hämtade barnen på dagis och då blottade jag min söndertrasade finne för henne och ni skulle sett hennes blick. Det såg ut som att jag, hela jag alltså, var indränkt i ko-snor blandat med nermalda grodhjärnor. Hon frågade mig med den mest äcklade minen om jag aldrig duschade, varpå mitt uttryck svarade ganska bra för sig själv. (för hon vet om att jag badar typ 3 ggr om dagen) Då omformulerade hon frågan och undrade om jag aldrig tvättade mig mellan tuttarna när jag badade...Haha!
Nog om min tuttfinne. Jag såg en märklig grej med min hund idag. Hon har sveriges största bullfitta och det e lite roligt med den där lilla grejen för den lever sitt eget lilla liv. När Gina står och nosar i vädret så rör sig pullan i den riktningen som hon luktar åt.
Undrade lite om det e nån annan som har liknande "problem" med sin hund eller om det bara är jag som har en muterad hund med levande pulla.
Måste läsa på lite om detta.

Inga kommentarer: