onsdag 13 augusti 2008

Ja det blev ju kul

Här sitter jag som en total jävla mupp och läser mina gamla inlägg i bloggen. Det borde ni oxå göra. (alltså läsa MINA gamla inlägg) Jag är ju ändå rätt kul att läsa om när man inte riktigt vet hur jag egentligen är :P Inte för att jag själv inte känner mig mindre än mina vänner men det va ändå skoj att se att jag faktiskt kunde skriva ner mina känslor och tankar. Det e ju i och för sig kanske bara jag som fattar vad det är som står i bloggen.
Sen försöker jag prata med människor som inte vill prata tillbaka, jag har en tendens att skriva till alla i min msn-lista i ett stort hopp om att NÅN skriver tillbaka.....haha, riktigt så illa e d väl kanske inte.....eller, jo det e fan det! Ikväll i alla fall.
Som den dissade människan jag är sitter jag upprätt i min säng och försöker fördriva tiden eftersom jag inte kan somna och drömma söta drömmar. Jag måste ju ändå upp imorgon och leka av Fille hela dagen, känns askasst. Jag vill inte!
Det enda jag vill göra är att sova och typ, dricka cola. Hur fan kan man vara så trött? Höstdeprission kanske, det tror jag i alla fall.
Och vart tog den där jävla sommaren vägen? Brukar det inte vara typ högsommar nu i augusti? det trodde i alla fall jag.
Fan va less jag är på tid och rum just nu!

Inga kommentarer: