torsdag 28 augusti 2008

Idolyra

ok, andra försöket till att publicera detta inlägg. Första inlägget försvann av nån jävla anledning och därför måste jag göra om detta. Och bara så ni vet så kommer ni missa en hel del viktig och kul information men jag ska inte göra er helt besvikna. Huvudinnehållet ska med som jag hade i gamla inlägget!

Imorgon är det EMD (idol-erik, -mattias och -danny) på en trappa upp i hallstahammar och jag letade med lyktor runt i hela världen för att få med mig nån som kunde följa med mig och kika på dessa små gossar. Allt jag fick vara bara totaldiss från alla håll.
Här följer två exempel på konversationer jag hade mellan mig och syster, och en mellan mig och en vän.

Sarina säger:
ska vi gå på en trappa upp imorgon
Sarina säger:
EMD Ska spela....GAH!! snyggerik! jag ska dit och kåta runt!!!
Sanna säger:
men jag har en massa barn hemma
Sarina säger:
men kai kan sitta barnvakt ju...det här e once in a lifetime
Sanna säger:
o hur mycke kostar inte de då
Sarina säger:
ja men vafan...vi får väl stå bakom och vänta på dem och sen knulla röven av dem utanför
Sanna säger:
men eller hur.. prata med nån som e lika kändiskåt som dig istället så kanske du får napp.

Haha, snacka om att hon inte ville följa med. Trodde ju att detta kunde vara en lika rolig utflykt för henne som för mig. Det kanske var mitt utagerande med ovårdat språk som fick henne att tappa intresset, vad vet jag.

Kompis och jag skrev såhär:

Sarina säger:
EMD ska till en trappa upp i morgon...jag e ju kär i snyggerik
ahfeldt™ www.ahfeldt.com säger:
HAHAHAha!
ahfeldt™ www.ahfeldt.com säger:
Ska på releaseparty på plut av Mind Kaos nya platta
Sarina säger:
hmm...inte i närheten av erik ska jag lova dig
ahfeldt™ www.ahfeldt.com säger:
kanske inte . men det är iaf inte en trappa upp ..
Sarina säger:
haha...kanske inte det
Sarina säger:
men en trappa e d väl inga fel på
ahfeldt™ www.ahfeldt.com säger:
ehhh !

Han var ju minst lika intresserad av detta som min syster var. Inte för att jag över huvudtaget försökte få med mig honom ut, men det blev ju nobben ändå.
Jag tror att jag får vara hemma och njuta av vetskapen att killarna bara är ca: 2 mil ifrån mig. Det är ju alltid nåt att berätta för framtida barnbarn!

1 kommentar:

Erik sa...

Finns bara en snygg-Erik...och han är INTE med i EMD!