måndag 18 augusti 2008

Fan er!

Helgen är nu förbi och vardagen har kommit för att dra i oss vanliga människor. Har precis varit och lämnat min underbara son till dagis och han gav mig den största och gosigaste pussen jag fått på länge och jag behövde den!
Vaknade med en stark känsla av hat och ilska mot min man och min storasyster! Vet ni vad ni har gjort mot mig egentligen? :P
Jag drömde om dem två. Tony hade varit otrogen med syrran i närmare ett års tid och jag va så jävla arg på dem. Tony slog jag så fort jag såg honom och syrran bara satt och skrattade och fnissade. Hon hade ju haft jättekul med min man och hon ville ju att jag skulle vara glad för deras skull. GAAAH!!! Jag ville bara knäcka nacken på dem båda två.
Haha.....så jag vaknade med riktigt hemska känslor i kroppen. Det kändes som att jag skulle bli av med allt! uscha buscha!
Vad har man för planer med sitt liv nu då....jadu jag vet inte riktigt. Ska väl ta och äta frukost eller nåt sånt spännande innan jag måste ta tag i dagens bestyr.

Inga kommentarer: