lördag 23 augusti 2008

uppdatering

Igår åt vi stek hemma hos svärföräldrarna. Det va mumsigt som tusan. Kevin var över med sitt wii och vi hade jättekul tills det var dags för fille lille att gå hem och sussa. Sinna följde med oss hem och tittade på mio min mio med mig och det var sån nostalgitripp att få se den filmen igen. Tror inte jag har sett den sen jag va nästan lika liten som hon är.
Vi tände i alla fall hela vardagsrummet med ljus och hade det jättemysigt tillsammans.
Imorse vaknade jag av min bejbe som kom och väckte mig vid nio tiden, då hade han varit vaken med filip sen klockan sex. Stackars bejbe, han får aldrig sova och han e ju så dum som inte väcker mig. ;P
Idag e d kräftskiva hos tonys päron. Ska dit senare och mumsa i oss klor och allt va de små liven har på sig.
nu ska jag ta hand om barn.

Inga kommentarer: