onsdag 20 augusti 2008

Kändiskåt!

Jag var med om något otroligt spännande igår. Jag vet inte hur jag ska förklara detta för er. Jag och min son var påväg till affären för att handla in lite småsaker till middagen. Vi åker i lugnan ro som vanligt i byn och plötsligt dyker det upp en bil med "lyxfällan" loggan på! Efter den såg jag en kameraman stående med en kamera i händerna. Coolt va?! Lyxfällan är här, de kommer bara babysteps närmare oss hela tiden, snart är vi fast och snart hamnar vi på tv.
Jag menar lyxfällan. Hur grymt är inte det?! Synd så missade jag ju nissarna som håller programmet och jag kände inte att jag kunde stanna och vänta in dem med tanke på att jag hade min son med mig. Lite svårt att förklara för honom att mamma är kändiskåt! Men det värsta är i alla fall att min mobil inte hade tillräckligt med batteri så jag kunde inte starta min kamera och ta kort på bilen. Alla måste ju ha bildbevis. Det gick käpprätt åt skogen! Så ni som inte tror på mig om min lyxfällan-experiense ni får helt enkelt inga bevis på det. Tyvärr!
Efter denna spännande upplevelse så åt vi maten som vanligt, vi plockade undan som vanligt, vi tittade på tv som vanligt, vi nattade filip som vanligt, vi rökte som vanligt. Med andra ord: Vi gick tillbaka till våra vanliga liv, utan lyxfällan.

Inga kommentarer: